Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.03.15. 21:51 Tévésámán

Tragikus baleset (The Dive from Clausen's Pier, 2005)

Ennél jobb képet ezúttal se találtam, mert tévéfilmről van szó. Elolvastam, miről szól, és arra számítottam, hogy egy rakás szemét lesz, de nem az. Lássuk, mi van benne:

Carrie (Michelle Trachtenberg) barátaival és szerelmével, Mike-kal (Will Estes) él a wisconsini Madison nevű kisvárosban. Történetünk ott kezdődik, hogy Mike és Carrie 8 éve vannak együtt, a középiskola óta, jegyben járnak, de már elhidegültek egymástól. Egy kis bulit rendeznek, Carrie megzavarja a több éve megszokott klisétörténetek elmesélését, majd legjobb barátnőjével elvonul, eközben Mike ostoba módon beugrik a mólóról a vízbe. Carrie észreveszi a rendkívül alacsony vízállást, de már nem tudja megállítani barátját, aki eltöri a nyakát, és lebénul. Mike lábadozása alatt hősnőnk egyre jobban kétségbe esik, egy volt iskolatársával és egy jóképű, idősebb férfival, Kilroy-jal (Sean Maher) való találkozása után úgy dönt, maga mögött hagyja ronccsá vált jegyesét, a barátait, és New Yorkba megy. Az élet azonban ott sem lesz könnyebb számára. Bár összejön Kilroy-jal, de a férfi rengeteg titka taszítja, és a Mike iránt érzett, néha ismét fellángoló egykori szerelme visszahúzza Madisonba...

Először gyanakodtam, mikor láttam, hogy nincs stúdiólogó az elején. Ennek ellenére jó alkotás, csak valahogy nagyon gyors, mert amit az előbb leírtam, az kb. az első fél órában megtörténik, így gyakorlatilag nem lehet elmondani, hogy miről is szól. A magyar bemutató 6.-án volt, 9 napja, akkor viszont a Dr.House-szal egy időpontban, így nem nézhettem.

Michelle Trachtenberg miatt tekintettem meg, és megérte. Ő az egyetlen ismert színész benne (ha ugyan tudjátok ki ő:D), és remekül alakítja a problémák közt őrlődő fiatal felnőttet. [Szerkesztés: Sean Mahert a Serenity fedélzetén láthattuk a dokiként, csak ekkoriban még ezt nem tudtam.] A többieket nem érdemes méltatni, még annyit esetleg, hogy a szőke Jamie-t játszó csajnak nagyon érdekes arca van:)

Végülis több szót nem érdemel ez a mű, sokkal jobb volt, mint amire számítani lehetett. Az imdbn egy oldalt ír róla egy felhasználó, de nem olvastam el, mert csak egy csillagot adott rá:)

Utólagos szerkesztés: Annyit elolvastam belőle, hogy Trachtenberget túl fiatalnak tartja a szerephez. 23 évest játszott és 20 éves volt akkor, de tényleg sokkal kevesebbnek látszik. Youtube-on részletekben fent van az egész film, belinkelek egy darabot belőle, kb. a játékidő 3/4-ede tájáról, a bejegyzés alján megtekinthető lesz. Amúgy igen sok a szeretkezős és a telefonálós jelenet benne:)

imdb.com felhasználói szerint: 5.6/10 (8 év alatt 0.5-öt csökkent.)

Szerintem: 4/5

Éjjel még lesz a Hair, azt biztos megnézem. Most megy a Hasutasok, de az nem érdekel, lesz a Kontroll, de annak így nem látom az elejét, mert a húgomat bizony érdekli a Hasutasok, meg még volt a Banános Joe is, de azt ismét csak emiatt a magyar akármi miatt nem tudtam nézni,a jövő héten ismétlik, akkor nem hagyom ki. (Szerkesztés: Utóbb említett három filmről azóta se lett bejegyzés és nem is hiszem, hogy lesz... +1: A Hairből és a Banános Joe-ból  mégiscsak lett.) A videót meg azóta levették.

Szólj hozzá!

Címkék: dráma


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr45382539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása