Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2010.02.21. 18:19 Tévésámán

Második szülinapunk:)

Két éves lett a Filmrajongó!
Sajnos elfelejtkeztem az évfordulóról, tulajdonképpen 11-én és/vagy 12-én volt. Anno 2008-ban azon a napon publikáltam az első bejegyzést, a Blades of Glory-t, amiben még se kép, se videó nem volt és az egész nagyon "amatőr":D Viszont nosztalgikus elolvasni újra, látni, hogy hogyan is indult minden.

Amit azonban nem tudhattok, az az, hogy 2008-ban én a Brazil című '85-ös Terry Gilliam rendezte film miatt indítottam a blogot. Szerettem volna a világgal megismertetni ezt a művet, amit sokan kedvelnek, sokan ismernek, de mégsem elegen. Talán a lustaság vagy a bizonytalanság miatt végülis a Brazil után 2 nappal kezdtem bele, éjjel, miután megnéztem a Jégi dicsőségünket. A "sorsfordító" Gilliam-alkotást azóta nem adta a tv, szerencsére nekem megvan letöltve. Meg is akartam nézni, még 17-én, merthogy azt hittem, aznap van az évforduló. Duplán tévedtem, egyrészt a nappal, másrészt a "nekem megvan" kijelentéssel. Furcsamód ugyanis a dvdn, amire kiírtam, 5 filmből csak ez az egy romlott el... Semmi gond, gyorsan leszedtem egy felirattal rendelkező másikat és végülis péntek éjjel megnéztük Mozsárágyúval. 

Egy szokásos kép Christina Ricciről, a kedvenc színésznőmről, általában a szülinapi bejegyzésben mindig van egy ilyen.

Néhány szót először is a blogról.

Legjobb filmek mindkettőnk szerint: Oscar, The Iron Giant, V mint Vérbosszú, Mystery Men, Töketlenek, Jöttünk láttunk visszamennénk 2, Totál káosz, Zsaru pánikban, ...és megint dühbe jövünk, Még zöldebb a szomszéd nője, Nekem 8, Argo, Vasember, La Mancha lovagja, Osztály vigyázz!.

Saját Top 5: Majdnem híres, Halhatatlanok, Transformers: The Movie (1986), Jason X, Darkman

Top 5 legrosszabb filmek szerintem: Krokodil Dundee 2, B5 - Legend of the Rangers, A Mars szelleme, A bosszúálló, Isten megbocsát én nem

Leghosszabb ideig készült bejegyzés: Kontroll

Mozsárágyú szerint...

Top 5 legjobb film: Isten hozta őrnagy úr!, Csupasz Pisztoly, A Tanú, Volt egyszer egy Vadnyugat, Egy nehéz nap éjszakája.

Top 5 legrosszabb film: 50 első randi, Táncoló Talpak, Az osztály, Az első bevetés, és a Wendell Baker balhé, ami maga a teljes unalom.

Nem nagyon értem a statisztikát, de úgy tűnik olyan 60 körüli az átlagos napi látogatók száma, az átlag oldalletöltés pedig 90 körül van. Lehet, hogy rosszul értelmeztem, de ha nem, akkor ez nagyon jó, ahhoz képest, hogy sehol nem hirdettem magunkat, csak néha az *wiwen, maximum egy-egy bejegyzést, de ezt csak nagyon ritkán szoktam.
Hálával tartozom VVegáéknak a Half Pécs Squadnál, aki(k) már a kezdetektől olvassák az oldalt, kommentelni is szoktak és kitettek minket oldalt linkbe (sajnos én nem tudom, hogy ezt hogy kell, így én ilyet nem tudok csinálni...).

A bejegyzések 500 körül járnak, állandó szerző mellettem Mozsárágyú, valamint vendégszerzőnk, Marmura egy bejegyzést készített, a Holtak tavát.

Szóval egészen jól megy a blognak, sok olyan filmről írtunk, amiről csak nálunk lehet olvasni magyar nyelven. (Pl a már említett A bosszúálló, vagy a Szamurájok szerintem csak nekünk van megírva:))

Hamarosan olvasható lesz a Brazil, amin már 2 napja dolgozom.

Boldog Szülinapot nekünk:)

1 komment

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr451778727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsárágyú · http://transfesser.blog.hu 2010.02.21. 18:52:47

Bulldog szülinapot Nékünk!!!!!!!!!És nagyon jó a kisasszony frizurája a képen. És még annyit, hogy "Ne tanúskodj, tovább élsz."
süti beállítások módosítása