Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.10.25. 19:34 Tévésámán

Isten megbocsát, én nem! (Dio perdona... Io no!, 1967)

A műsorújság és a port.hu szerint is egy igazi Spencer-Hill spagettiwesternnek nézhet elébe az ember, ha leül megnézni ezt. Hazugság! De ez első közös filmjük, ha minden igaz.

Túl komoly, nincsenek valódi poénok. Ez igazi westernnek készült, és végülis az is lett belőle, majdnem 2 órás, sokszor követni se bírtam, annyira untam. Egyszerűen unalmas. A pozitívum Hill igazi gazember-arca, itt tényleg egy dörzsölt és alávaló fickót játszik; meg Frank Wolff, a gonosz, aki pedig egészen meggyőzően őrült. Spencernek egy olyan karaktere van, aki csak másodhegedűs és szinte kiszolgálja a főhőst.

Nekem nem tetszett, vagy 15 percet fel se fogtam belőle, de mivel nem értek a filmekhez, ezért lehet, hogy most egy klasszikus sikert tiprok a porba... Utólagos szerkesztés: Az egyetlen igazán vicces dolog a zeneszerző neve:P (nézzetek utána:))

imdb.com felhasználói szerint: 6.0/10 (8 év alatt 0.3-at növekedett.)

Szerintem: 1/5 (ennél még Az angyalok is esznek babot is szórakoztatóbb.)

Több részlet fent van belőle youtube-on, akit érdekel, nézzen utána! Az utóbbi időkben kezd elmenni a kedvem ezeknek a fickóknak a műveitől...

3 komment

Címkék: hill spencer


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr78731471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caputo 2010.07.25. 10:51:26

kedves postoló

szomorúan olvastam a véleményedet az isten megbocsát én nem filmről

azt hiszem egy pár dologban nincs igazad amit most ki is fejtenék.

első az lenne hogy nem spagetti western pedig az.

nem minden spagetti western vígjáték is egyben mint az ördög jobb és bal keze film vannak kemény westernek is mint pl a django az is spagetti western mert olasz.

továbbá leírtad hogy valószínűleg ez az első közös filmjük.
igen a jelentősek közül mert előtte volt már egy közös filmjük de abban nem volt közös jelenetük.

mivel ez az első nagy játékfilmjük ezért itt még a szerepek nincsenek annyira kitalálva.
tehát itt még bud spencer és terence hill is ellenség egymásnak akik nem jófiúkat játszanak.

továbbá azt sem vetted figyelembe hogy a film 3 féle szinkronnal jelent meg az évek során.

az eredeti nevén nincs bocsánat ez a legjobb szinkron

a második szinkron a bunyó húsvétig ami már gyengébb de még nézhető film

végül a harmadik szinkron az isten megbocsát én nem a legújabb rtl-es amivel te is láthattad a filmet valószínűleg az a leggyengébb legprimitívebb szövegű verzió.

remélem a hozzászólásomat elolvados és kedvet kapsz a ilm újramegnézéséhez.
ha más nem akkor az újrapontozásához

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2010.07.25. 11:23:04

@caputo: Látom te nagyobb rajongójuk vagy, mint én:)

Ne érts félre, nagyon kedvelem őket, de nekem a vígjátéki énük (Nincs kettő négy nélkül, Bunyó karácsonyig, ... és megint dühbe jövünk!) tetszik igazán.

A 3 féle szinkronról űnem tudtam, de valószínű, hogy ugyanúgy, mint a Nekem 8-at, az eredeti, jó magyar szinkronnal már úgysem adják sehol se.

Számomra éppen azért volt csalódás, mert nem szeretem a komoly westerneket (Sergio Leone Dolláros trilógiája az egyetlen kivétel), ráadásul anno a műsorújság is egy röhögős filmként tüntette fel.

Szóval sajnos nem tudtam ezek mellett objektív lenni. Más szemszögből, más hozzáállással talán mást írtam volna róla, de akkor remélem megérted, hogy miért lett ez a véleményem!

caputo 2010.07.25. 15:49:48

semmi gond

nem kötelező mindnekinek szeretni egy filmet vagy szinészt.
nem is szeretném senkire se ráerőltetni.

egyébként azért is írtam csak mert anno tévében én is a legrosszabb szinkronnal láttam és nekem is elment tőle a kedvem.

de mikor láttam eredeti szinkronnal akkor értettem meg hogy a szinkron mennyit számít.
süti beállítások módosítása