Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.10.03. 20:40 Tévésámán

Nacho Libre (2006)

Ismét itt. Anno még az édzsbíó egyik műsorából emlékeztem erre a filmre, és most, hogy adták, meg akartam nézni. Miért? Jack Black + a profi pankráció világából láttam már egy remek mozit (Ha szorít a szorító), e kettő alapján ez nem lehet rossz. És még akkor se gondoltam, hogy rossz lesz, mikor megláttam a Nickelodeon logót. Nem is tévedtem, mert ez egy jó film (és a plakát se semmi:)).

Főhősünk egy túlsúlyos szerzetes (Jack Black, a magyar fordítás szerint Ignacio, akit mindenki Öszvérnek hív, kb. 2x...), aki gyerekkora óta a spanyol pankráció, a lucha libre rajongója. Ez persze nem fér össze szent hivatásával, és szakácsi posztjával egy kolostor árvaházában. Azonban a gyerekek egyre többet panaszkodnak a kaja szar minőségére, hősünket elveri egy utcakölyök, plusz egy rendkívül szemrevaló apáca kerül a kis közösségbe (Ana de la Raguera) - ezek miatt Ignacionak bizonyítania kell. Ezért szerez magának egy társat - az utcakölyköt, aki elverte (Hector Jiménez), és felölt egy kék-vörös gúnyát, amitől ő lesz Nacho, a pankrátor! Vajon mi sül ki ebből?!

Épp azt kaptam, amit vártam. Egy remek poénokkal teli filmecskét, könnyed esti kikapcsolódásként. Természetesen a magyar mozik ilyeneket nem adnak (bár ahogy tudom, Black másik munkája, a Trópusi vihar jól muzsikál a jegypénztáraknál). A színészekkel nincs problémám, főnevettetőnk hozza a szokott formáját, én nagyon bírom őt, a haverját játszó Hector Jiménez se rossz, Ana de la Raguera pedig nagyon szép. Két percre feltűnik Peter Stormare is.

A sztori vége persze sejthető, de ez egy gyerekfilm - végülis - így nem kell nagy csavarokra számítani a történetben. A rendező egyébként a Napoleon Dynamite-os Jared Hess (de ez sokkal jobb annál).

imdb.com felhasználói szerint: 5.7/10 (többet érdemelne) [8 év alatt 0.1-et csökkent.]

Szerintem: 5/5

Éjjel lesz a Paranoia 1.0, nem biztos, hogy nekiülök, de nézze meg mindenki, aki thriller/horror-rajongó, mert ütős darab! Majd még jelentkezem, de mostanság az időm nagy részét nem filmnézéssel töltöm:) Ez a trailer pedig nagyjából alátámasztja, amiket írtam, nem lett rossz: A videót levették.

3 komment

Címkék: sport vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr6695007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsárágyú · http://transfesser.blog.hu 2008.10.04. 14:03:03

Na, tudtam én. Tiszta Nevetséges Napóleon ez a film.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.10.07. 20:25:41

A Nevetséges Napóleon szerintem nézhetetlen, ez pedig olyan 60 %

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.10.07. 20:44:55

A Napoleonhoz kell egy bizonyos beállítottság hogy élvezni tudja az ember. Egyszer meg bírtam nézni, de többször már rágondolni is rossz volt:)
Ez meg nem a legjobb film a világon, de elég jó (főleg az előzőleg véleményezett alkotáshoz hasonlítva:))
süti beállítások módosítása