Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (346) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (88) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.03.20. 23:42 Tévésámán

Hírek

Most a Teszkó Top nemtommennyijében láttam meg a Férj és férjet, szintén a 8. helyen szerepelt, mint a Mediánál. 14. helyen az Elhagyatott szoba áll.

Miközben erre a két filmre ráleltem, az újságok között egy ismerős arcot pillantottam meg a CINEMA nevű magazin címlapján - Johnny Depp volt az, Sweeney Toddként. Nagy kár, hogy az egyetlen példány alsó fele teljesen szét volt tépve, ezért ott kellett hogy hagyjam... Viszont átmentem a Sparba, ahol szerencsére volt belőle megvásárolható formában (Szerkesztés: :D Éppenséggel a tépett is megvásárolható állapotban volt...), így kifizettem a 700 forintos árat és hazahoztam. Igazából nagyon jó újság, csak legtöbbször szarokkal foglalkozik. Ez a harmadik alkalom, hogy megvettem, előzőleg a Karib-tenger kalózai 3-nál és a V, mint Vérbosszúnál cselekedtem így.

Nincs róla egy nyomorék kép se a neten! Így hát itt a saját képem, jó nagy, hogy mindenki lássa.

Mit is akarok mondani? Hogy lehet az, hogy a legjobb filmek 90%-ot kapnak csak, nem 95, nem 100? Jó, mindegyik filmnek vannak hibái, de akkor is, ez olyan hülyén néz ki. A Fleet Street démoni borbélya is 90%-os lett, ez nagyon jó viszont. De az AvP2-t 30%-ra értékelték... Minimum 60%-ot adnék rá, már csak a szörnyek miatt is. Predalien se lett bűnrossz - Tom Woodruff Jr. és bandája azért értenek ahhoz amit csinálnak... Színészek szarok, sztori gagyi, dehát mi mást vártunk az 1. rész után? Másodszori nézés után legyen 40 vagy 50 % inkább... A lényeg hogy itt is lehúzták. Pedig azért 30%-nál jobb. És tök poén, van ilyen részleg minden filmnél, hogy 'Nézd meg,ha tetszett:' és néhány filmcím. Itt mi volt: AvP 1. rész:D

De az újság 700 Ft-ot megért. Évente egyszer van benne normális, szóval nem egy nagy kiadás.

És ez az írás se valami hűdefontos...

2 komment

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr73390181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.03.21. 00:41:38

Durván 5 évig mindig megvettem a Cinema-t. Idén augusztusban hagytam abba, mert hihetetlen mértékben csökkent a színvonal ahhoz képest, amikor elkezdtem venni.

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.03.21. 08:44:26

Én csak akkor veszem meg,ha valami általam kedvelt mű van a címlapon:)
süti beállítások módosítása