Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (346) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (88) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2009.02.12. 16:04 Tévésámán

Blogszületésnap - Egy éves a Filmrajongó!

Egészen pontosan 1 éve és egy napja indult a blog a legelső bejegyzéssel. Ma van Christina Ricci szülinapja, ő a (z egyik) kedvenc színésznőm. Egy éve, 11-én ugyanezt írtam, de úgy tűnik 12-e az igazi nap, szóval én ezt a napot tekintem az indulás napjának.

1 év alatt közel 300 bejegyzést sikerült produkálni. Jelentősen nőtt ezek száma Mozsárágyú csatlakozásával, köszönöm neki, nélküle nem sikerült volna. Köszíííí!

Ezenkívül köszönet VVegának a HalfPécsSquadból, ő volt az első olvasóm (olvasónk), ő indított el minket a "világhír felé":D

Ebből a nagy alkalomból tervezek egy kis átalakítást. Megpróbálom a minimális tudásommal kicsit szebbé tenni az oldalt, ezen kívül a régi bejegyzéseket elkezdem feljavítani, hogy élvezet legyen olvasni őket. A szövegbe csak hiba esetén nyúlok bele, a külalakot akarom kicsit feljavítani, meg lecserélni a már levett videókat újakra. (A 2008-as évet már kétszer átjavítottam, a 2009-esbe viszont most nyúlok bele először. Jelenleg 2016-ot írunk, az év végéig megpróbálom kijavítani az összes eddigi bejegyzést. Március van, 2009 elején tartok...)

Továbbra sem néztem meg a Transformers-t, valahogy mindig elálmosodom. Talán majd ma:) Ezen felül van még egy régi projekt, a Longest Yard-filmek. Azt hiszem abból csinálok valamit majd, de lehet hogy ez is csak ígérgetés marad (jó kis poliptikus lennék...). (A három filmről elkészültek a cikkek, a legújabbról van egy külön dvd-elemzés is, de az összefoglaló művet azóta sem írtam meg...)

Ma megjelent egy cikkem nyomtatásban a Fejér Megyei Hírlapban, nemsokára felteszem majd ide, bár nem tartozik témában a filmekhez, de nagy mérföldkő számomra:) Elég sokat gondolkoztam, milyen videót tegyek be, mert hát mégiscsak kell ide valami. Végül úgy döntöttem, nem teszek be semmit, hiszen már a Christina-kép is több, mint amit egy éve meg tudtam tenni.

Szóval szépülni fognak a régi és az új bejegyzések is.

Köszönöm a lelkes olvasótábornak, és aki erre jár, bátran kommenteljen!

2 komment

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr86939241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsárágyú · http://transfesser.blog.hu 2009.02.12. 22:08:09

Én köszönöm Tévésámán úr, hogy be tetszettél invitálni a Filmrajongóba, és hagytad, hogy megtöltsem a sok fehér helyet sok hülyeséggel. Boldog szülinapot kedves Blog! És ezúton megköszönném én is az interneten kószáló emberkéknek, hogy elolvasták a szösszeneteinket, és megosztották vélünk véleményüket.
Ja és RED A KIRÁLY!!!!!!!!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.14. 11:04:57

Boldogot! :))

Csak így tovább, sok sikert :)
Azt a cikket meg érdeklődve várom.
süti beállítások módosítása