Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.03.17. 10:01 Tévésámán

Párosban a városban (The Out-of-Towners, 1999)

Tegnap este sugározta a tvgettó, először úgy voltam vele, hogy nem érdekel, aztán végül mégis megnéztem. És azt hittem, hogy ez az L. A. Story, de tévedtem. Egyébként most derült ki, hogy feldolgozás, az eredeti egy 1970-es film, ahol a főszerepeket Jack Lemmon és Sandy Dennis játsszák - nem láttam, de biztosan jobb, mint ez.

A Clark házaspár (Steve Martin és Goldie Hawn) Ohioból New Yorkba megy, miután mindkét csemetéjük kirepült a fészekből. A feleség csak az utolsó pillanatban dönt úgy, hogy férjével tart annak állásinterjújára, mert nem tudja az igazat, mégpedig azt, hogy hites urát kirúgták. De persze neki is vannak titkai, például, hogy a lányuknak adott hitelkártyával jócskán túlterhelte a számlájukat. Rengeteg dolog történik velük NY-ban, a legtöbb nem túl pozitív, de végül minden jóra fordul, ahogy a vígjátékokban szokás.

A film első 50 percét nem érdemes megnézni. Erőltetett komédiázás, persze van, akinek ez tetszik, nekem nem. Ezután jön John Cleese - ő mentette meg a művet számomra, amikor is szállodaigazgatóként az egyik gazdag hölgyvendég ruhájában és párducmintás cipőjében táncol a Bad Girls című számra:D Szóval ő nagyon jó. Steve Martin a végén a parkos jelenet első felében vicces, egyébként nem nagyon. Goldie Hawn aranyos, de humormentes alakítást nyújt. És akkor még akadnak olyan nyilvánvaló hibák, mint mikor Martin kezéből hirtelen eltűnik a hatalmas aktatáskája, vagy mikor úgy szexelnek a parkban, hogy Hawnon harisnya van. Még itt van az is, hogy tulajdonképpen a szállodaigazgató megzsarolásával minden jóra fordul; de nincs semmilyen bizonyítékuk arra, hogy látták ezt az ominózus táncot, akkor ki hinné el nekik? Ez is olyan erőltetett.

Összességében nem ajánlom. Ha John Cleese nem lenne ilyen jó benne, akkor simán adtam volna rá egy egyest, de nagyrészt miatta, meg mert a film a vége felé már egész jó lesz, egy hármast megérdemel.

Videót nem találtam hozzá, csak a '70-es verzióból van.

Egyébként újrafeldolgozások, készül két érdekes: A nap amikor a Föld megállt (The Day The Earth Stood Still, az eredeti '55-ös, elgondolkodtató sci-fi, kíváncsi vagyok mit csinálnak belőle. Cleese a pletykák szerint benne lesz.) és A Paradicsom Fantomja ('70-es évekbeli átirata az Operaház Fantomjának, Brian De Palma rendezése volt, nekem elsőre nem tetszett annyira, de másodszorra már igen, a főszereplő elég Marilyn Manson-szerű. Ennek biztos jót tesz majd a feldolgozás.). Ezeken kívül Martin és Cleese a most készülő Rózsaszín Párduc 2-ben is együtt fognak játszani - amihez csak annyit fűznék hozzá, hogy az utóbbi évek egyik legrosszabb filmjének készítenek folytatást, ez persze csak az én véleményem.

Tegnap még volt az X-Men, amit csak azért hagytam ki, mert ennek 23:30 körül volt vége, az meg 00:50-kor kezdődött, úgyhogy nem maradtam fönt, de lehet, hogy ma videóról megnézem, mert semmi nem lesz egész nap. Ezen kívül valószínűleg elmegyek a tékába és kiveszem a Vörös sárkányt is. 

Visszatérve az eredeti alkotáshoz, amit itt tárgyalok:

imdb.com felhasználói szerint: 5.3/10 (8 év alatt 0.4-et emelkedett.)

Szerintem: 3/5

Szólj hozzá!

Címkék: vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr20384225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása