Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.11.14. 16:26 Mozsárágyú

Johnny English (Johnny English) 2003

 

     Első és legfontosabb közölnivalóm: Rowan Atkinson velem egy napon született. Ezért már szeretem, mindig úgy tekintettem rá, mintha a tesóm lenne. Én már csak ilyen bolond vagyok. Tehát nem tudok túl elfogulatlan lenni vele szemben. Ez a film meg egyik hozzám hasonló bolondnak sem fog csalódást okozni.

     Úgy alakulnak a körülmények, hogy Anglia minden valamire használható titkosügynöke elhalálozik. Vagyis a címszereplő a kivétel, de ő a "valamire használható"-kategóriába nem besorolható. De csak ő maradt, ezért a küldetést neki kell teljesítenie. Vagyis meg kell védenie a koronaékszereket. Mintha az olyan egyszerű lenne! De természetesen Mr. English teljesíti kötelességét, mármint becsülettel próbálkozik, akadnak segítői (Natalie Imbruglia és Ben Miller), meg egy gonosz francia ellenlábasa, a zseniális John Malkovich személyében.

      Akinek a Mr. Bean produkciók tetszettek - egyáltalán van, akinek nem????? -, annak ez is tetszeni fog. Ez nem egy béna film, szóval nem olyan baromság, ami csak lehúzza a hasonló filmeket. Atkinson haverom egy isteni színész, igazi zseni. A tükör előtti Abba-szám éneklés koronázatlan királya. Minden apró mozzanata a filmnek tőle lesz állati vicces. Nélküle nem lenne jó, de még akkor is ott van Malkovich úr, aki nyilván tökjó francia akcentussal beszél a szinkronizálatlan filmben. És akit szintén lehet nem imádni? A miniszterelnök szerepében felfedezhetjük Kevin McNally-t, aki egy bizonyos Mr. Gibbs-et alakított egy bizonyos Karib-tenger kalózai című filmben. A Pegasust alakító Tim Pigott-Smith pedig a V, mint Vérbosszúból lehet ismerős.

     Lehet, sőt biztos, hogy néhol hajaz a Csupasz Pisztoly-filmekre, de ettől nekem csak még jobban tetszik a Johnny English. Akárhogy gondolkodom, most nem jut eszembe semmi, ami nem tetszett volna benne. Bár nehezen gondolkodik az ember sörivás után. Egy szó, mint száz, meg kell nézni. Mindenkit előre figyelmeztettem, hogy nem leszek objektív, és be is tartottam a szavam. Meg legalább, most már tudjátok, mikor van a szülinapom, lehet nekem küldeni ajándékot. A filmbéli Aston Martin DBT Vintage jó is lesz. Köszönöm.

2 komment

Címkék: paródia vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr56769049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.11.14. 16:31:11

Elsőre nekem is anygon tetszett, kivétel a szarban csúszkálós rész. Másodjára már annyira nem volt jó, párszor azért tudtam röhögni rajta. Viszont mindenképpen kiemelkedik az átlagból, egy nézést mindenképpen érdemel.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.11.16. 23:18:48

Jaja, először moziban láttam és sírtam a röhögéstől. Másodjára már nem annyira. Nagyon nem. De azért kellemesen könnyed filmecske :)
süti beállítások módosítása