Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.12.13. 12:28 Tévésámán

Slither - Féltél már nevetve? (2006)

Tegnap éjjel nem voltam túl álmos és kíváncsi lettem erre. Anno a Fangoria Magazinban olvasott cikk alapján annyira taszítónak éreztem ezt a mozit, hogy nem vállalkoztam a megnézésére. Tegnap valami mégis rávitt és hát... Akinek mond valamint a Troma szó, az már sejtheti, kb. mivel lesz dolgunk itt. Szóval ez egy független horrorfilm, ami rengeteg régi nagyság előtti főhajtásként készült el. (Főként a The Thing hatása érezhető. Egyébként haragszom, amiért a trailerbeli felsorolásból Jasont kihagyták...)

Van egy kisváros, ahol minden nyugis. Él ott egy 30-as éveiben járó rendőr (Nathan Fillion), aki titokban szerelmes a helyi főburzsuj (Michael "Henry - Egy sorozatgyilkos portréja" Rooker) szép feleségébe (Elisabeth Banks). Az említett gazdag úr egy nap elég kanosan megy haza, de az asszony nagyon húzódozik, úgyhogy emberünk felkerekedik, hogy italba fojtsa bánatát. A kocsmában pedig összefut egy csajjal, aki odavan érte, úgyhogy ki is mennek az erdőbe, kissé kapatos állapotban. A férfi viszont hirtelen észbe kap és emiatt meghiúsul a légyott, de találnak valami nagyot, gusztustalant és nyálkást, ami aztán belelő egy tüskét a pasasba. És aztán kezdetüket veszik a furcsa események, és ez a szerelmi háromszöget alkotó három ember lesz a középpontban.

Mi kell egy jó filmhez? Kell egy karakteres színész (Rooker, aki itt a főgonosz), kell egy tökös srác (ez a szerep kettéoszlik Nathan Fillion zsaruja és Gregg Henry polgármestere közt: előbbi maga az ember, utóbbi pedig helyette basszamegezik jó sűrűn:)) és egy jó nő (itt kettő is van, a képen látható Tania Saulnier és Elizabeth Banks). Nem árt bele még gyerek és kutya sem, itt mindkettő van és bizony jó ocsmány dolgok történnek velük. Ha ehhez hozzáadunk még valami undorító szörnyet (ebből is akad bőven) és egy vérengző őzet, azt nem lehet kihagyni!

Az egészet nagyon jól megcsinálták, a látvány lenyűgözően gyomorforgató, a színészek jók és a sztorival sincs semmi baj. Ajánlom a hányingerkeltő mozik szerelmeseinek, meg baráti társaságoknak, egy kis éjszakai horrorfilmezésre. Egyszer megéri látni.

imdb.com felhasználói szerint: 6.5/10 (8 év alatt 0.1-et csökkent.)

Szerintem: 5/5 (A végén a jó nők túlélik, és bár a stáblista utáni utolsó jelenetről lemaradtam, de azért a befejezés számomra pozitív lett, ez felhúzza a pontszámot.)

Ma este lesz egy újabb Scarlett Johansson-film, lehet, hogy megnézem, vagy talán fél tízkor a Minotaurt, amihez a reklámoktól megjött a kedvem. Addig is, itt egy magáért beszélő trailer: Sajnos levették...

3 komment

Címkék: horror


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr90820459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2008.12.21. 20:41:54

Én is a Fangoriában olvastam először erről a filmről, ennek hatására vettem meg DVD-n, de nekem nem nagyon tetszett. Egyszer meg lehet nézni, de ennél nem több a film.

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.12.21. 20:55:34

Annyira nagyon nagyon nekem se tetszett, ha elolvasod, sehol nem írtam azt, hogy tetszett:) Jónak jó film, ennyi. Sőt, mint láthatod, azt írtam, egyszer érdemes megnézni:) Szóval kb. egy véleményen vagyunk.

És örülök, hogy van még egy Fangoria-olvasó a filmblogos "szakmában":)

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.12.21. 20:56:07

Annyira nagyon nagyon nekem se tetszett, ha elolvasod, sehol nem írtam azt, hogy tetszett:) Jónak jó film, ennyi. Sőt, mint láthatod, azt írtam, egyszer érdemes megnézni:) Szóval kb. egy véleményen vagyunk.

És örülök, hogy van még egy Fangoria-olvasó a filmblogos "szakmában":)
süti beállítások módosítása