Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (346) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (88) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.08.25. 21:27 Mozsárágyú

Egy nehéz nap éjszakája (A hard day's night) 1964

 

      Aki a Beatlest szereti, rossz ember nem lehet. Ezek szerint én elképesztően jó ember vagyok. Ez az első egész estés filmjük, óriási klasszikus. Pedig igazából egy nagy hülyeség az egész, gyakorlatilag semmi értelmesről nem szól. Én viszont imádom, és akárhányszor meg tudnám nézni.

    Lényegében a Beatlemánia-jelenség a film témája. A tagok - akiket őszintén remélem, senkinek nem kell bemutatni-, végigkomolytalankodják az egészet, improvizálnak, csajoznak meg jó sokat zenélnek. A menedzserük a falra mászik tőlük, Ringo rendőrkézre kerül, Paul nagyfaterja mindig rosszban sántikál, George és Lennon bácsi meg folyamatosan ökörködnek. És ezzel össze is foglaltam a történéseket.

    

      Én sem a forgatókönyv zsenialitása miatt szeretem, hanem mert sokadszorra is halálra röhögöm magam például azon, hogy: '-És hogyan jutott el Amerikába? -Grönlandnál balra fordultam.', meg azon, hogy '-Was haben Sie zűrzavar?', meg azon, hogy '-Hogy hívná ezt a gallért? -Gallérnak.' Satöbbi. És tele van vidámsággal, marháskodással, fiatalságbolondsággal. Meg azért is tetszik, mert jómagam óriási Beatles- meg Lennon-rajongó vagyok. És akkor abba még bele se gondoltam, hogy mit jelenthet ez a film azoknak, akik a '60-asokban voltak tinédzserek.

    

      Szóval ez egy kötelező darab, mindenkinek látnia kell. Még Tévésámán úr 1001 film amit látnod kell, mielőtt meghalsz c. könyvében is szerepel. A könyvet is mindenkinek tudom ajánlani egyébiránt.:)

1 komment

Címkék: zene vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr15632819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsárágyú · http://transfesser.blog.hu 2010.10.09. 18:39:14

Boldog Szülinapot Neked John Lennon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása