Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2017.03.08. 14:29 Tévésámán

Javítás IV. fázis 2013

terminus_hexatron1.png

Március első hetében ismét visszatértem a tavaly év elején elkezdett javítási munkához - az ezt megelőző két hónapban regényt írtam.) Most a 2013-as év került sorra, és mivel ekkor a munkám és Mozsárágyú kilépése miatt jóval kevesebb bejegyzés született, gyorsabban is tudtam haladni. Lássuk, milyen tanulságokat szűrtem le ebből az évből:

  1. Még mindig gyakori hibám volt itt a túlkomplikált fogalmazás ("leginkább érdekes"), gyakran angol szórendet használtam a magyar helyett ("ez tetszett, nekem"), valamint indokolatlanul sokszor tettem szövegeimbe a maga szót ("a történet maga").
  2. Egyes linkeket, amiket A héten a tvben-ben használok, maga az oldalt bont meg, hogy ne lehessen használni őket - tehát például az adott bejegyzés nevébe a másolás után belenyom egy szóközt valahová. Ez egyébként nem csak erre az évre jellemző, hanem most is fennálló probléma.
  3. 2013.10.01. - The Ladykillers - az első Wordbe írt cikkem - hát igen, nagy előrelépés volt 5 évnyi Jegyzettömbözés után...
  4. Általánosságban minimális változás van az imbd-s pontszámokban, de néha nagyon nagy mozgás tapasztalható.
  5. A Halászkirály legendáját 18 személy kedveli, végre, egyszer az én bejegyzésem kapta az év legkedveltebbjének járó kiemelést:) 

Még mindig hátra van a "normális" évnek számító 2014. és 2015., illetve a tavalyi (de ott alig írtam valamit ide). Azt hiszem, úgy 2-3 hónapon belül végzek a javítással, de nagy valószínűséggel ha utána folytatom az új cikkek készítését, akkor is változtatni fogok az oldal "politikáján".

Szólj hozzá!

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr2712322507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása