Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.03.30. 13:58 Tévésámán

Mi lehet ez?

Az óraátállítás miatt ismét lemaradtam a Banános Joe-ról, mert ugye a Nokia 3310-nek még nincs annyi esze, hogy magától átálljon a nyári időszámításra... (Közben a Banana Joe-ról szóló írás már megszületett.)

Kedves barátom hívta fel reggel a figyelmemet erre a 2006-os új-zélandi horrorfilmre. A plakát és a bejegyzés alján megtekinthető trailer alapján azt hittük, ez valami vicc, de nem az. Ezt halálosan komolyan gondolták.

A trailerből kiderül 4 érdekes dolog:

- A gyilkosok ezúttal bárányok (?!), akik valami titkos kísérlet miatt rátámadnak az emberekre.

- Mellettük szörnyek is vannak - nem akarom azt írni, hogy bárányemberek, de nagyon úgy tűnik, hogy azok...

- 2007-es bemutatót ígérnek.

- A szörnyeket és a bárányokat a WETA emberei gyártották és mozgatták, akik azért értenek hozzá.

Az imdb-n 6.1-et kapott (2016-ban ez már csak 5.8) és azt írják, hogy ebben az évben, január 17-én be is mutatták hazánkban (csak nem a Film+-on vagy a Coolon?:D).

Szóval nagyon érdekel mi is ez, ha valaki látta, írjon kommentet, de azt hiszem mindenképpen meg fogom nézni, ha hozzájutok.

Tegnap még a Penge: Szentháromságról is lemaradtam, de nem baj, mivel már láttam. Este lesz a kereskedelmin A szállító, akit esetleg nem érdekel az Irígy Hónaljmirígy, az nézze meg, én pedig a Hitmant fogom nézni, amire már 1 éve kíváncsi vagyok. Most pedig következzen a már beeeeehararangozott trailer: 

Trailert levették. Helyette pár megjegyzés. Az a kedves barátom, ha minden igaz, már az ellenségem. A film pedig nagyon nem érdekel, azóta se néztem meg és majd akkor ülök le elé, ha a tv adja, vagy ha már minden mást láttam, amit tervezek. Az egyik órára el kellett olvasni Murakami Haruki Birkakergető nagy kaland című könyvét, azok után már semmilyen bárányos dolgon nem lepődnék meg... És mint egy pár másik, ez is egy totál fölösleges bejegyzés... 2015-ben adta a tv, de mégsem néztem meg.

Szólj hozzá!

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr20403164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása