Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.02.24. 16:59 Tévésámán

Lúzer SC (The Benchwarmers, 2006)

Kezdjük előbb egy ünneppel: ma van George Harrison 65. születésnapja, ennyi idős lenne ma, de sajnos már 7 éve távozott közülünk. Aki esetleg nem tudná, ő volt az egyik Beatle, és neki köszönhetjük az I Got My Mind Set On You című remek számot. (Szerkesztés: És még rengeteg másikat!) (Újabb szerkesztés: Ez a dal egyébiránt feldolgozás.)

Nade térjünk rá erre a filmre. Épp itt ültem és mindenféle buta kvízt töltöttem ki a neten, mikor a húgom mondta, hogy fél óra múlva lesz ez, gondoltuk, megnézzük. Hát nem lettem gazdagabb tőle, de a véleményt később, előbb lássuk, miről is szól:

Adott 3 fickó: Clark (Jon Heder), a túlkoros idióta újságkihordó, Richie (David Spade), a videotékás és Gus (Rob Schneider), a tájkertész. Gus az egyetlen normális köztük, a többiek totál hülyék. Hőseink szemtanúi lesznek, amint egy kissrácot és barátait elzavarnak a baseball-pályáról a nagyobbak, segíteni akarnak neki, de nem nagyon sikerül. Viszont Schneider karakterében feltámad a baseballozni vágyás (szép magyar kifejezés:)), ezért ráveszi buta haverjait, hogy jöjjenek ki a pályára. Azonban őket ugyanígy el akarják zavarni, ezért kiállnak a helyi gyerek-válogatott ellen. Richie és Clark képtelen bármit is tenni a győzelemért, de Gus megnyeri nekik, és ezután kezdődik a sztori tulajdonképpen, merthogy a kissrác, akit meg akartak menteni a nagyobbak terrorjától, egy milliárdos fia (Jon Lovitz). Ő pedig maga is lúzer volt gyerekként, ezért felkarolja a csapatot és körmérkőzést indít, ahol a triónak ki kell állnia a város összes gyerekcsapata ellen: a tét egy új stadion...

Adam Sandler volt a producer, újra itt van Heder és Lovitz, sőt még Nick Swardson is, aki most kivételesen egy elmebeteget alakít és nem buzit:) Nagyon rosszul indult az egész, legszívesebben elmentem volna a tv elől, de megerőltettem magam. Nos megérte, mert a végére egész jó vígjáték kerekedik belőle. Sajnos túl sok benne a gusztustalankodás, ezenfelül utálom David Spade-et, egyszerűen bármit játszik, ki nem állhatom. Jon Heder itt mintha ismét Napoleon Dynamite-ot adná, csak még ostobább és gusztustalanabb módon. Rob Schneider viszont nagyot alakít, őt kell figyelni, megmutatja, hogy nem csak barmokat tud eljátszani, hanem normális figurákat is. A mellékszerepben feltűnő Lovitz jó, a többi szereplő nem tesz semmi igazán maradandót.

Nem volt rossz, de nem nézném meg még egyszer.

imdb.com felhasználói szerint: 5.6/10 (8 év alatt 0.2-t növekedett.)

Szerintem: 3/5

Este a Távkapcs a hárombetűs mozicsatornán, vagy a kereskedelmin az Aeon Flux, még nem döntöttem el, melyiket nézem, de mind a kettő nagyon jó, már láttam őket angolul. 

2 komment

Címkék: sport vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr44352639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G 2008.09.25. 17:45:55

Én nagyon szeretem ezt a filmet,sztem nagyon jó.
Mi bajod van David Spade-el , mi az amit nem szeretsz benne???
Én nagyon szeretem a kedvenc színészem sztem tök jól játszik meg minden!! És tökre birom h kicsit alacsony :D

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.09.25. 22:42:13

Jól játszik, ez igaz. De beskatulyázták az idióta seggfejszerepbe, és minden eddig általam látott műbe ami szerepelt, ezt játszotta... És azok a figurák nekem nem szimpatikusak, ettől ő sem az. Viszont mint ember, semmi bajom vele.
süti beállítások módosítása