Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (346) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (88) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2009.07.18. 13:55 Tévésámán

Szóljatok a köpcösnek! (Get Shorty, 1995)

Ismét egy olyan film, ami már ezerszer volt, és mégse láttam eddig. Szóval az 1001. alkalommal megnéztem. Amint észrevettem a főcím alatt egyik kedvenc rendezőm, Barry Sonnenfeld nevét, tudtam, hogy ez jó lesz - és igazam lett!

Chili Palmer (John Travolta) Miami legmenőbb pénzbehajtója. Vagány, nem tűr ellentmondást, laza és senki sem parancsolhat neki. Amikor azonban főnöke életét veszti egy szerencsétlen balesetben, Chili új megbízót kap. Azt a Ray Barbonit (Dennis Farina), akivel párszor már kicseszett. Barboni mindenféle módon próbál neki keresztbe tenni, még Los Angelesbe is utánamegy; hősünk ugyanis az Angyalok Városában nagy zsozsó nyomára bukkan - időközben pedig megismeri Henry Zimm rendezőt (Gene Hackman) és beszáll a filmiparba. A legújabb, készülő Zimm-produkcióban azonban mások szintén remek beruházási lehetőséget látnak, és ha ez nem lenne elég, ráadásként egy repülőtéri megőrzőben felbukkan félmillió dollárnyi piszkos pénz. Chilinek tehát túl kell járnia mindenki eszén ép bőrrel, és még a háklisságáról híres Martin Weirt (Danny DeVito) is meg kell győznie, hogy játssza el a készülő film főszerepét!

Sonnenfeldben megint nem kellett csalódnom, remek a rendezés! Travolta óriási, Gene Hackman fantasztikus, Dennis Farina nagyszerű - Rene Russo pedig szerintem itt a legszebb. A mellékszereplőkből a Medvét játszó James Gandolfinit szeretném kiemelni, nekem ő volt a kedvencem, de itt van még Bette Midler és az Idegroncs-derbi főszereplője, David Paymer. Önmagát alakítva az utolsó jelenetben pedig jelen van Harvey Keitel és Penny Marshall rendezőnő. És még a zene is nagyon jó!

Röviden: Nekem nagyon tetszett, főleg a végső húzás, vagyis, hogy kihez kerül a pénz.

imdb.com felhasználói szerint: 6.9/10

Szerintem: 5/5

Remélem lesz a Csak lazán! is, ami ennek a második része, most már kíváncsi vagyok rá. (Azóta se néztem meg.) Nemsokára adják A szuper exnőmet, utána pedig Jacko emlékére a Moonwalkert, hamarosan mindkettőről olvashattok itt. Szerkesztés: A szuper exnőmet tényleg adták, a Moonwalkernél viszont technikai hiba volt, így azt nem sugározták. Tessék, nézzétek meg az előzetest:

Sajnos levették.

Szólj hozzá!

Címkék: krimi vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr471253093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása