Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.12.08. 18:25 Tévésámán

Legyőzhetetlen (Invincible, 2006)

Lehet, hogy hülye kezdés, de nagyon ronda ez a plakát, valami normálisabb képet idetehettek volna a főszereplőről... Ezt a filmet rég meg akartam nézni, mert már idejét se tudom, mikor láttam utoljára valami jó kis sportos mozit (kb. év elején). Amit vártam, azt többé-kevésbé hozta is, néhány szót róla bővebben:

1976-ban a Philadelphia Eagles csapatába az új edző (Greg Kinnear) beválogatott egy civilt, Vince Papale-t (Mark Wahlberg). Vince civilben csapos és helyettesítő tanár volt, kezdetben nagyon sokat kellett küzdenie a profik között, de nem adta fel, ezért végül fontos és híres játékossá vált. Ráadásként a filmben még egy szép nő szerelmét is megkapja (Elizabeth Banks-ét).

Szeretem a sportról szóló filmeket, értem ezalatt a baseballt, az amerikai focit, a hokit, a kosárlabdát és ritkábban még más sportágakat is. Ebben az esetben sem a drámai alaphang, sem a megtörtént eset nem riasztott el - végülis nem bántam meg. Mark Wahlberggel semmi bajom, szerintem jól alakít, Elizabeth Banks szemrevaló, a többiekre se lehet panasz, a szerepüknek megfelelően játszanak.

A sztori eleje nagyon uncsi, egy jó ideig nem keltette fel a figyelmemet, utána viszont szurkoltam a hősnek, hogy jól játsszon, hogy nyerjen. De csak neki. Mert a csapat többi tagját nem dolgozták ki, egyetlen másik játékost sem mutatnak be, még a szokásos "a többiek utálnak, de én lebratyizok veled-klisé" is hiányzik. Csak az edzőt, Vince-t, a nőiket és Vince barátait ismerjük meg, de Kinnear és Wahlberg figuráin kívül egyiket se sikerült normálisan megírni. Ezeken kívül úgy különösebb bajom nincs a Legyőzhetetlennel, de azért nem nézném meg újra. És még egy személyes észrevétel: A művet dominálja a sárga szín, főleg az esti felvételeknél.

imdb.com felhasználói szerint: 7.1/10

Szerintem: 4/5

Üzenem a csatornafőnök uraknak, hogy jó lenne látni a Minden héten háborút vagy az Emlékezz a Titánokra!-t! Továbbra is várható a Darkman-trilógia bemutatása, valamint mindjárt nekiállok a Törés elemzésének is. Ez a trailer pedig odavág, de sajnos a mozi fele ennyire se izgi:

Szólj hozzá!

Címkék: sport dráma


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr61811651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása