Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2009.09.04. 14:58 Mozsárágyú

A Wendell Baker balhé (The Wendell Baker story) 2005

 

     Ezt is csak azért néztem meg, mert a szereplők közt van Will Ferrell. Kár volt, mert teljes unalom.

     A Wilson testvérek munkájáról van szó, a fiatalabbik, Luke a címszereplő. Lecsukják, mert hamis személyiket ad el mexikóiaknak, majd kiengedik, de elhagyja a barátnője (Eva Mendes) meg a régi haverjára (Jacob Vargas) se számíthat már. Új életet kezd hát, és kap egy állást egy nyugdíjas-otthonban. Ezzel eltelt az első húsz perc, és eddig csak annak örülhettem, hogy legalább Owen Wilson nem szerepel. De feltűnik ő is, nyugodjunk meg. És itt tartozom egy vallomással: először úgy háromnegyed óránál aludt el az agyam, szóval néztem a képernyőt, de fogalmam sincs, mi a frász ment rajta. Mint mikor matekórán ül az ember. Tehát bizonyos részek kiestek, de mindegy, mert ha nem vesztem el a fonalat, akkor is egy hülyeség ez az egész. Mármint jó lenne, ha valóban lehetne rajta röhögni - az a kevés poén, ami van, Will Ferrellnek köszönhető, ezúton is kösz neki. Jó, helyenként még akad egy-két vicces jelenet.

     Annyi biztos, hogy a nyugdíjas-otthonban valami sumákolás folyik, és szegény öregeket ki kell onnan juttatni. De addig oly sok érdektelen dolog történik, hogy le se írom. Viszont Kris Kristofferson felbukkanása üdítően hat. Egyébként ez a Luke gyerek nem egy tehetségtelen pali, még jól is néz ki, de ez a film gyakorlatilag nem szól semmiről, így minek vizsgáljuk meg a színészi képességeit?

     Az imdbs 5.6 bőven túlzás erre, én maximum 3-at adnék rá.

1 komment

Címkék: vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr581360029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2009.09.05. 12:10:44

Újabb példa rá, hogy hogy lehet rossz filmet csinálni jó színészekkel.

Én magam nem láttam, de sajnos én találtam meg és emiatt én tehetek róla, hogy szegény Mozsárágyúnak végig kellett szenvednie.

Elnézést, bocsánat, bocsánatot kérek!
süti beállítások módosítása