Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.10.09. 18:41 Mozsárágyú

Trópusi vihar (Tropic Thunder) 2008

    

     Kis fáziskéséssel, de sikerült eljutnom a moziba, és megnéztem. Lakodalom Lajos a filmben szereplőkre mondaná, hogy dáridózzunk vele és sztárvendégeivel (már ha ők elfogadnák a meghívását). Merthogy sztárból bőven akad ez esetben, és ez már általában elég az egyszeri filmrajongónak, hogy kedvet kapjon az adott alkotáshoz. Nékem is elég volt, és nem is csalódtam, mert azt kaptam amit vártam. Előre számítottam például bizonyos elemekre, melyek fel szoktak bukkanni Stiller rendező úr filmjeiben. Amely elemek némileg rontanak a megítélésemen. De összességében röviden úgy jellemezhetném, hogy ez egy tök jó film.

     És csöppet sem szokványos. Már a kezdés sem. Az első percekben eldől szerintem, hogy kinek fog tetszeni. Aki már a Rekkenő "hátborzongató" bemutatóján nem röhög, az később se nagyon fog. Meg mindenképpen ajánlatos kissé zakkantnak lenni - mint jelen sorok írója például -, hogy igazán élvezhessük ezt a horrorszerű, akcióelemekben bővelkedő néhol "drámai" vígjátékot. Meg aztán egyáltalán nem kell komolyan venni. Na, ezek csak jó tanácsok voltak.

     Azt szerintem már mindenki hallotta, netán látta is, miről szól, a lényeg, hogy a szereplők színészek, és háborús filmet kéne forgatniuk, ami aztán végül oda vezet, hogy már nem fikció, hanem a véresen komoly valóság részeivé válnak. Persze ezen a valóságon a néző halálra nevetheti magát.


     A színészek nagyon jók, de tényleg. Az általam sose kedvelt, sőt inkább utált Tom Cruise meg a már említett direktor is jól játszik, de nálam a pálmát Vasember haverunk, azaz Robert Downey Jr. viszi. Óriási figurát alakít, egyfolytában hülyeségeket szövegel, szerintem elnyeri mindenki tetszését. Jack Blackről se tudok semmi rosszat írni, meg Nick Nolte és Matthew McConaughey is jók a mellékszerepekben.

     Szóval ez egy remek film, de azért valahogy nehezen megítélhető. Tényleg vicces, de ugyanakkor néhol elég undorító, meg helyenként már a káromkodás is zavaró. Erős idegzetűeknek és kevésbé érzékenyeknek tudom ajánlani. Az tuti, hogy senkit nem hagy majd hidegen. Vagy nagyon fog tetszeni, vagy rosszul leszel tőle. Én azért inkább az első kategória vagyok.

Tévésámán a dvdről: A második volt a 11-ből, amit megnéztünk. Ami nagyon fura benne, hogy a borító hátoldalán csak két extra van feltüntetve, pedig vagy 8 különböző van. A "vírus videó" baromijó és érdekes látni, hogyan improvizált a három főszereplő. Van egy olyan érzésem, hogy angolul is meg kéne nézni Downey Jr. akcentusa miatt:) Most éppen 2190 Ft-ért árulják a boltok, amit kicsit soknak találok, de csak azért, mert az Evanhöz legalább ennyi extrát raktak és az csak 990 Ft. Ennek ellenére megéri beruházni rá, ha tetszett a film!

 Az egyik zene a filmből itt van e. Egyébként a Steppenwolf billentyűse egy farkasember. :)

3 komment

Címkék: akció vígjáték háborús


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr76705616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega 2008.10.09. 23:45:44

nekem tetszett, pár barátom viszont bealudt rajta, és utálta. szóval igazad lehet :D

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.10.10. 17:23:22

Én végigröhögtem, amikor meg nem akkor is vigyorogtam,

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2010.02.04. 13:58:18

Elég furcsa film, de Tom Cruise és Downey Jr. játékáért érdemes megnézni! Sajnálom, hogy Jack Black nem kapott több időt...
süti beállítások módosítása