Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2011.02.11. 22:43 Tévésámán

Blogszülinap - Harmadik szülinapunk!

 

Holnaphoz viszonyítva három éve indult a blogom és ez a nap Christina Ricci születésnapja is lesz; a kettő együtt ünneplendő, így itt a szokásos képem róla. Ő a kedvenc színésznőm, és ami tök durva, a képen látható, hogy Budapesten készült, ott az a magyar nyelvű tábla - és nem is tudtam, mikor volt itt, pedig megnéztem volna őt élőben!

 

Vissza a témához: Az első bejegyzésem az akkor még csak angolul hozzáférhető Blades of Glory (Ma már: Jégi dicsőségünk) volt, amit épp akkor néztem meg és éjjel írtam róla egy pár sort. Se képet, se videót nem tudtam beletenni és semmilyen tapasztalatom vagy stílusom nem volt. Azóta sok dolog történt, az első amit meg kell említenem, hogy 2010-ben elkészült az írásom a Brazilról - ez az a film, ami miatt megcsináltam anno ezt az oldalt. Szerettem volna mindenkivel megismertetni, elérni, hogy nézzétek meg, és még most is azt mondom, hogy az egyik legjobb film, amit valaha láttam! Most már bárki elolvashatja az írásomat róla!

 

Lássuk a 2010-es évet számokban!

Egy év alatt írt bejegyzések: 176

Átlagos napi látogatottság 2009-ben: 60, napi oldalletöltés: 90

Most: 200 fölötti látogató, 300 körüli oldalletöltés. [Az oldalt továbbra sem reklámozzuk sehol!]

Az összes bejegyzés már 700 körül jár, ezek közül van néhány olyan, ami még kommenteket is generál (pl. A postamester vagy Az osztály).

 

Az év legnagyobb projektje a házunk melletti dvd-kölcsönző bezárásakor vett 14 lemez végignézése volt, ami több mint 1 évig tartott; valamint a 4 dvds eredeti Star Wars-trilógia megtekintése és megírása.

 

A 2010-ben általam látott (nem ekkor készült!) Top 5: Ed, Edd 'n Eddy's Big Picture Show, A mágia színe, A Viharhegy Óriása, Az Álmosvölgy Legendája, Brazil

A 2010-es Legrosszabb Filmek: Gyilkos cápa vs. óriáspolip, Pláza ásza, A lány és a farkasok, A kezdet kezdeteAz ötödik hős

Ezek csak felsorolások, nem rangsorolások.

 

Leghosszabb ideig készült bejegyzés: Star Trek IV. - ez több mint egy hét volt.

 

Különleges bejegyzések: Zombinővér - ezt egyszerűen nem tudtam lepontozni.

 

Mozsárágyú, azaz az Én listáim is ideértek. 

 

Top 5 legjobb film: Macska-jaj, Szent Péter esernyője, Temple Grandin, Idétlen időkig, Megáll az idő.

 

Top 5 legrosszabb film: Csupasz Pisztoly a (z)űrben (sajnos), Hannah Montana: A film, Cadillac Records - Csillogó fekete lemezek, St. Trinian's - Nem apácazárda, A csíkos pizsamás fiú.

 

Őszintén szólva, ezek a legrosszabbnak mondottak sem olyan mértékben rosszak, mint amelyeket tavaly emeltem be ebbe a listába. Azt kell mondjam, azaz írjam, hogy amolyan szeméttelepre való förtelmet már régen nem láttam. Mármint ez sem igaz, csak arról nem én írtam. :) Boldog szülinapot blog!

 

Köszönettel tartozom kompinak a Filmtrailer.hu-ról, aki megtanított oldaldobozokat gyártani:) Oldalát megtekinthetitek itt jobbra lent az Oldalajánló dobozkában! Neki köszönhetően most már tudunk hirdetni más oldalakat, így aki kéri, szívesen kitesszük oldalra a blogját vagy egyéb weboldalát!

Ezen kívül megvalósult egy remek ötletem, a heti filmajánló - A héten a tvben dobozkában megtalálhatjátok azokat a műveket, amiket mi már láttunk és megírtunk. Elolvashatjátok a véleményünket róla, de a poént egyikben sem lőjük le, így ezek a bejegyzések elősegíthetik a döntést, hogy mit is válasszatok a meglévő kínálatból. Olyan csatornák, mint az HBO vagy a Cinemax nem kerülnek be a szórásba, mert ezek szinte senkinek nincsenek. Ha valamit az ajánlásunk miatt néztél meg esetleg és egyetértesz/nem értesz egyet az írásainkkal, akkor várjuk szívesen a kommenteket! (2016-ra a heti ajánlóba csak olyan film kerül be, ami 3-nál több pontot kapott. Mozsárágyú nem pontozott, tőle mindent belinkelek, kivéve, amiről tudom, hogy szar.)

 

Tavaly elkezdtem felújítani a blogot, ha jól emlékszem a teljes 2008-as szekciót renováltam, viszont félbehagytam a javítást, így most még jó pár hiba található a cikkekben, bár legtöbbször csak egy-egy elütésről van szó, vagy arról, hogy a csatolt videó azóta már törlésre került. Elmondhatom viszont, hogy kialakult egy stílusom, egy munkamódszerem, amivel eredményesen tudom kifejteni a véleményemet arról, amit láttam - összességében úgy érzem, hogy a 2010 második felétől íródott bejegyzéseim már sokkal jobbak, mint a régiek. (2016-ből üzenem magamnak, hogy előreláthatólag ebben az évben sem érek a javítás végére, de 2008-2010-ig mindent átnéztem, és bizony a régi javítás után maradtak még hibák...)

 

Mindenképpen meg fogom nézni még ebben a hónapban A rémet és Az ötödik elemet, valamint most hétvégén készítek egy háromfilmes írást a 3. születésnap tiszteletére:)

Sok-sok cím gyűlt össze az évek alatt különböző listákon, amiket tavaly év végén összesítettem:

- Van egy általános listám, amire mindenféle filmet felírok, amit látni szeretnék.

- Van egy csak horrorokat tartalmazó, amit a már régen megszűnt magyar Fangoria magazinból állítottam össze.

- Van egy sci-fi lista is, ami a 101 sci-fi amit látnod kell mielőtt meghalsz című könyvből készült.

- Készül egy szintén horror-lista, ami pedig a 101 horror amit látnod kell mielőtt meghalszból lesz.

Látható hát, hogy van miből válogatni, ezek mellett pedig még van jó néhány mozim, amit még régen vettünk fel videóra vagy töltöttünk le, de még nincsenek megírva, ezeket is tervezem ide felvezetni.

(A listákról azóta lemondtam, mert már egyik sem érdekel. Továbbra is gyűlnek az olyan címek, amiket meg akarok majd nézni egyszer, talán indítok egy újabb tematikus hetet erre az alkalomra... A videokazettás gyűjteményt pedig teljesen feldolgoztam, mindössze 3 film maradt meg, amit lepasszoltam Mozsárágyúnak, ő viszont 2016-ig nem nézte meg őket. Egyik a Bean - Az igazi katasztrófafilm, a másik az Eszelős szívatás, a harmadik már eszembe se jut...)

Egyéb filmes cikkeket tervezek a Sorozatportálra (link oldalt;)). [Ez meg azóta megszűnt.]

 

 

Köszönöm annak a kb. 220 embernek, aki olvas minket, sajnálom, hogy ritkán szoktatok kommentelni! Remélem, hogy az elkövetkezendő év is hasonlóan dolgos lesz számunkra - miután nemrég kiléptem a munkahelyemről, sok időm szabadult fel, ezért belevethetem magam a filmek világába! 

 

Boldog Szülinapot az oldalnak!:) 

 

Még egy kis nosztalgia így a végére:

Első szülinap

Második szülinap

Szólj hozzá!

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr612655015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása