Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (346) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (88) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2010.01.03. 13:20 Tévésámán

A lány és a farkasok (La jeune fille et les loups, 2008)

Boldog Új évet minden kedves Olvasónak!:) 

Megkezdem én is 2010-es munkásságomat.Sajnos a szilveszteri filmkínálatból sok jó mozit ezért vagy azért nem láttam, ami ezek közül különösen kár, az az Asterix és Obelix. Igen, az a francia vígjáték. Én nagyon szeretem, a zenéje meg a képi világa tök jó, remek poénok vannak benne és még kisgyerekként láttam moziban is:) Az Asterix egyik sarkpontja Laetitia Casta, és mivel tegnap adták ezt, amiben egyenesen főszereplő, gondoltam pótolom ezzel a francia film hiányomat. A történetről elég nehéz lenne írni, mert olyan furcsa, vontatott az egész.

Angéle-be (Casta) minden férfi szerelmes. Gyönyörű, okos és céltudatos, azonban az első világháborúban és az azt követő években nincs még helye egy ilyen nőnek a világban. Állatorvos szeretne lenni, vadakkal foglalkozni, már kislánykora óta. A szerelmi sokszöget egy orosz gróf, egy gazdag gyáros fia, és egy bolond olasz férfi alkotja Angéle körül - meg még ott a kis csapat farkas, Franciaország utolsó farkasai, élükön a nagy, éjfekete Carbone-val. És hogy ki nyeri el a lány szerelmét? A megoldás egészen meglepő.

Ami tetszett az (Laetitán kívül:)) a képi világ. Nagyon szépek a hófödte hegycsúcsok, a farkasfalka tagjai és a háború utáni francia kisváros sötét tónusai. Ami azonban nem jó benne, hogy olyan össze-vissza alakul a cselekmény. Nehéz kiszámítani, hogy mi lesz, de nem lepődünk meg szinte semmin. Én egyedül azon csodálkoztam, hogy végül kit választ Angéle. Az író egyébként az a Jean Cosmos, akinek művéből a szerintem tök jó D'Artagnan lánya is született.

A mellékszereplők közül Michel Galabrut emelném ki, aki együtt játszott Castával az Asterixben is (ő volt a törzsfőnök). Itt szerintem nagyon átélhető az általa alakított öregember helyzete, aki szélütése miatt nem tud beszélni, képtelen megakadályozni a fiát gonosz terveiben. Valamint van egy Lóránt Deutsch nevű magyar származású pofa benne, de nem tudom pontosan, kit játszott, asszem a fentebbi képen a hölgy melletti fiatalembert.

Végülis nem mondanám jónak, mert nem izgalmas, nincsenek benne olyan igazán érdekes konfliktusok és a szép látvány mellett semmi mást nem tud felmutatni.

imdb.com felhasználói szerint: 6.2/10 (6 év alatt 0.2-t emelkedett.)

Szerintem: 2/5

Ma este vagy Háborgó mélység vagy El Superbeasto, most már tényleg:)

Szólj hozzá!

Címkék: dráma kaland


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr261641650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása