Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2009.09.15. 20:40 Tévésámán

Rémségek könyve 2. vagy Rémségek könyve - Az utolsó vágás (Urban Legends: Final Cut, 2000)

Anno megírtam, hogy láttam ennek az első 15 percét és valami hihetetlenül szar volt, ezért akartam egészében megnézni a filmet. Bevallom, nem volt szerencsém az előzményéhez, de nem is érdekel. (Azóta mégis megnéztem és megírtam.)

Szóval, van Amy, a főszereplő lány (Jennifer Morrison, House doki csinos egykori segédje), aki egy filmes suliban tanul. A tanulóknak vizsgafilmeket kell készíteniük, akié a legjobb, az megkapja a Hitchcock-díjat, ami 15.000 dodó és belépő Hollywoodba. Amy barátaival egy horrort akar forgatni a gyilkosról, aki városi legendák alapján öl - a forgatás közben viszont megjelenik egy igazi gyilkos, aki szintén ezeket a történeteket használja rémtettei elkövetéséhez, ráadásul párhuzamosan a fiatalok munkájával. Az egyre több eltűnő diák mégsem lesz feltűnő senkinek, felbukkan egy rejtélyes ikertestvér, és mindenki gyanússá válik - ki lehet a maszkos mészáros?

Ez a film nagyon fura. Az eleje egy rakás szemét, szóval az indulási repülőgépes rész az mindent überel, amit eddig láttam. Utána jön egy gyilkosság, ami kellően ronda, majd a második, ami viszont újfent borzasztó gagyi - az áldozat halálát filmre veszi az elkövető és aztán levetíti a főszereplőknek, akik tök élvezik, meg is tapsolják, mert azt hiszik, színészkedés. Szörnyű... Innentől kezdett egész érdekes lenni; de nem izgalmas, mert nem ijesztő, viszont volt egy remek húzása a készítőknek. Mert annyi gyanús alak van, hogy a néző folyamatosan azon agyal, hogy "ő biztos nem az", utána meg "de, mégis az lesz!", aztán "nem, a másik az, tuti!" Nem számítottam semmire, de mikor a végén kiderül, hogy ki rejtőzik a vívó-álarc mögött, hát az valami iszonyúan béna. Elkerülték a kliséket, vagyis őrá biztosan senki nem tippelne, de elárulom, hogy egy olyan szereplőről van szó, aki alig van képernyőn, be se mutaják, tehát fel se tűnik, hogy egyáltalán létezik...

Színészi játékról csak Morrisonnál beszélhetünk, mellette még Eva Mendez az egyik ismert arc, aki itt dögös leszbit játszik. A másik pofa, ami ismerős lehet, az Anthony Andersoné, ő egy tipikus mellékszereplő mindenhol (Birkanyírás, Transformers). Érdekesség, hogy a rendező, John Ottman, ezen kívül csak egy filmet dirigált, egyébiránt főként zeneszerző - magyarul nem ért hozzá. A másik dolog, amit pedig meg kell említenem, az Hart Bochner, az egyik tanár alakítója, aki nem más, mint a kitűnő Osztály, vigyázz! rendezője:)

imdb.com felhasználói szerint: 4.1/10 (Nekik se tetszett.) (7 év alatt mégis 0.5-öt emelkedett.)

Szerintem. 2/5 (Egyhangú, bár a figyelmet bizonyos szinten ébren tartja. Vicces akar lenni, de erőltetett. A megoldás szerintem értelmetlen. Jennifer Morrison, Eva Mendez és a király álruhás gyilkos együtt ér 2-t.) Mivel nem találtam egyetlen képet se a filmből, ezért itt egy másik erről a szép színésznőről:

Láttam, hogy lesz Resident Evil 4. - mármint a filmek közt 4., a játék már a 6. résznél tart, ha jól tudom. Nekem anno mindegyik tetszett, még a 3. is, úgyhogy várom a folytatást. (Megnéztem, megírtam.) Ma talán ismét B5-özök egyet, majd kiderül holnap. Itt meg egy kis kedvcsináló a tinihorrorok szerelmeseinek:

Szólj hozzá!

Címkék: horror


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr521384832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása