Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.12.25. 12:43 Mozsárágyú

Dennis, a komisz (Dennis the Menace) 1993

 

     Mindig is irigyeltem ezt a Dennis gyereket, hogy olyan környéken él 5 évesen, amilyenen. Mert én panelrengetegben nőttem fel (vagyis még nem sikerült felnőnöm), és a legnagyobb csíny, ami alkalmas volt a véghezvitelhez, az az volt, hogy becsöngettem minden emeleten valakihez, és gyorsan leléceltem. Nekem könnyebb is volt a dolgom, mint Dennisnek, mert neki kábé 10 métert kellett futnia, hogy ne lássák meg, hogy csöngetett. De ezt a lisztes-vizes cselt, vagy a szomszéd konkrét fizikai veszélyeztetését én sosem élhettem át. Micsoda gondok, mi? Na, szóval erre jó volt ez a film kiskoromban, hogy beleélhettem magam a sok csínytevésbe. Ja, és képregényből készült ám. Mostanság meg azért tetszik, mert szerepel benne Walter Matthau meg Christopher Lloyd.

     Szóval Dennis (Mason Gamble) égetnivaló gyermek, mindig rosszban sántikál, vagy ha nem, akkor is úgy tűnik. És szülei egy nap egyéb kötelezettségeik miatt nem tudnak rá vigyázni, ezért, mivel más nem jöhet szóba, Wilson bácsihoz (Walter Matthau) és feleségéhez, Marthához (Joan Plowright) küldik. És balhé lesz. Nagy balhé.

    

     Szerintem ez egy vicces film, jó karakterekkel, meg nagyon aranyos kutyával és plüssmacival. Szóval tündi-bündi. Valahogy mindig képes vagyok végignézni, talán, mert nosztalgikus érzéseket kelt. Milyen jó volt lent lenni a haverokkal egész nap, nyáron semmi teendőnk nem volt, kószáltunk mindenfelé. Lehetett különböző tárgyakat ledobálni az erkélyről, mert a szülők nem voltak otthon, telefonbetyárkodni... régi szép idők.

     Tehát ha újra át szeretnénk élni a gyerekkort, akkor megfelelő erre a film. Vagy simán telefonbetyárkodhatunk is. :) Egyik legjobb jelenet:

1 komment

Címkék: vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr100841127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsárágyú · http://transfesser.blog.hu 2008.12.25. 16:43:08

Egyébként pedig Boldog Karácsonyt mindenkinek! :)
süti beállítások módosítása