Rovatok

Filmrajongó

Több mint 1000 bejegyzésből álló magyar nyelvű filmadatbázis, filmrajongóktól filmrajongóknak. Nem vagyunk kritikusok, nem vagyunk szakértők, csak két tv-néző, akik szeretik a filmeket:) Ha nem tudod, mit nézz este, vagy hogy megéri-e látni az adott filmet, keress rá (jobb oldalt a Kategóriák vagy A héten a tvben listában) és olvasd el a véleményünket róla! Erre a címre tudtok írni nekünk: tomzameth@gmail.com

Kategóriák

18+ (1) akció (151) áldokumentum (7) animációs (71) bekategorizálhatatlan (6) dokumentum (15) dráma (347) fantasy (145) háborús (20) hill (20) hírek (91) horror (201) kaland (80) katasztrófa (4) krimi (73) magyar (89) musical (11) néma (11) paródia (36) regényem (11) rövidfilm (14) sci fi (150) spencer (26) sport (39) szatíra (11) szuperhős (108) thriller (64) történelmi (42) vígjáték (492) western (11) zene (63)

Kék Szemek és A lány a tűzesőben Facebook Oldal

Friss topikok

  • Tévésámán: @Liberális Artúr: Köszönjük:) (2024.02.10. 13:04) 16. születésnapi bejegyzés I. – Összefoglaló 2023-ról
  • Tévésámán: @Gerberus: Az animáció egy része tényleg nagyon ronda, erre legjobb példa a felügyelő, de a pirami... (2024.01.18. 21:06) Halhatatlanok [Immortel (ad vitam), 2004]
  • Pedrolacarte9213: Szerintem egy igazi klasszikus. Számomra érthetetlen, hogy miért nem kapott Oscar-díjat. Összessé... (2024.01.11. 08:58) Excalibur (1981)
  • gigabursch: Ezek szerint a film kiválóan bemutatja, hogy az orvosi arrogancia nem mai találmány, viszont a gye... (2023.12.07. 14:04) Semmelweis (2023)
  • gigabursch: @Tévésámán: Kb három évtizede láttam. Orrba-szájba kerestem mindenféle megosztó oldalon, de sehol... (2023.09.15. 21:14) Csontváry (1980)

2008.09.01. 17:47 Mozsárágyú

Egy bolond százat csinál (2006)

 

 

    Szégyenszemre az eredetit még mindig nem láttam, az biztos jobb is ennél, de ezen én mindig halálra röhögöm magam. Mindenhol azt lehet róla olvasni, hogy ez egy trágya film, meg, hogy miért kellett rá pénzt költeni. Szerintem meg lehetne úgyis tekinteni, hogy ez egy mozifilm, célja a szórakoztatás. Nem kell semmilyen hihetetlen mély mondanivalót keresni, csak nézni. Az igaz, hogy vígjátékokból az Ly-kategóriájút is képes vagyok megnézni, de ez azért nem egy olyan súlyos eset.

     A sorozatos félreértések adják a történet lényegét, melyek mind abból fakadnak, hogy László Dömötör úrból van még egy. Csak őt Lázár Norbertnek hívják, és úgymond vállalkozó. Dömét meg most rúgták ki. És az előbb említett ember, hogy, hogy nem, átveszi az utóbbi helyét. Merthogy tök ugyanúgy néznek ki. Satöbbi. És kezdődik részemről 80 percnyi hahota. A vidámság fő okai: a kínai-ukrán maffia, élén Badár Sándorral, Scherer Péterrel és Mucsi Zoltánnal.

      Óriásiak. Nem vagyok színész, nem értek hozzá, de nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy az ilyen mulatságos pofákat nehezebb eljátszani. Nem igazán becsülik meg a komédiákat világszinten, Oscart is szerintem csak az Annie Hall kapott annak idején. Bocs, ha tévedek. (Tévésámán: Legjobb Film kategóriában valóban csak az kapott.) A többi szereplő is valamilyen formában a humor forrása, a filmnek csak az a feladata, hogy megnevettessen.

     Persze nem ez minden idők legjobb mozgóképe, de szerintem nem vészes. Egyébként is, manapság nagyon menő dolog becsmérelni a magyar alkotásokat. Mindenki nyivákol, hogy sehol egy nézhető magyar mozi, és, hogy minek üljön be egyáltalán ilyenekre, ha ott van Angelina Jolie meg Eddie Murphy, ők biztos jobbak. (Akinek nem inge, ne vegye magára.) Egyébként ez ugyebár pénz kérdése, és inkább nem kezdek el itt most csúnya dolgokat írni a mindenkori kormányról, nem is érdekelne senkit. Mármint remélem:).

     Tehát, nekem tetszett. És sürgősen be kellene pótolnom abbéli hiányosságomat, hogy az eredetit még nem láttam.  Egyébként a másik 3, úgynevezett "rimék" nem tetszett. Azok tényleg borzalmasak voltak. (Meseautó, stb.)

2 komment

Címkék: magyar vígjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://transfesser.blog.hu/api/trackback/id/tr100643563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.09.01. 21:42:45

Az Egy szoknya, egy nadrág remake után ezt már nem mertem megnézni :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.09.02. 18:23:09

A sok remake után ettől se vártam sokat, aztán azt kellett tapasztalnom, hogy rendesen mosolygok rajta:) Ez kivételesen tetszett
süti beállítások módosítása